400 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Vi er best Dr.pen i Norge
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Vi er best på Dr.pen i Norge

Frakt, retur & angrerett



BETALINGSMETODER OG FRAKTPRISER


Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i norske kroner inkl. mva. Vi har følgende betalingmetoder:

  • Klarna Checkout - Betal nå (Visa, Mastercard)
  • Klarna Checkout - Betal senere (faktura)
  • Klarna Checkout - Del opp (delbetaling)
  • Vipps - Betaling på mobil


Frakt

Vi benytter Posten/Bring og Postnord som fraktleverandør. Vi sender varer i hele Norge, unntatt Svalbard og Jan Mayen.

Vi har følgende fraktalternativer:

  • Postnord: MyPack Small  - Pakkeboks kr 59,- Fri frakt over kr 399,- 
  • Postnord: MyPack - Hentested kr 89,- Fri frakt over 799,-
     
  • Posten: Pakke til postkassen kr 49,- Fri frakt over kr 399,- (Kun lette forsendelser)
  • Posten: Hentested kr 99,- 
  • Posten: Hjemlevering kr 159,-
     

Du har 7 dagers frist på å hente din pakke. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens og Postnord sine reglementer. Hvis pakken ikke blir hentet av kjøper eller nektes mottatt vil angrerettloven ikke lenger gjelde. 


Levering til kunde

Vi behandler mottatte ordre fortløpende. Normalt leverer Posten pakker innen 1-3 virkedager avhengig av hvor du bor i landet. Postnord leverer pakker innen 1-5 virkedager. Du får beskjed på sms eller e-post når pakken er levert i din postkasse, eller kan hentes på ditt nærmeste hentested. Vi vil alltid gjøre vårt beste for at du mottar bestillingen så raskt som mulig, men tar forbehold om at leveringstid i enkelte perioder kan bli noe lengre og eventuelt forsinkelser i postgangen. Når pakken er levert til Posten/Bring er vi ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i postgangen.

Riktig adresse: En forutsetning for at en levering skal kunne skje uten forsinkelser eller problemer er at du oppgir korrekt og fullstendig navn, adresse og postnummer. Det er derfor viktig at du ved bestilling oppgir korrekt informasjon og er selv ansvarlig for bortkomne sending eller lengre leveringstid hvis dette skyldes at feil adresse er oppgitt.


Sporing: Alle sendingsalternativene bortsett kan spores ved hjelp av sporingsnummeret du får etter at vi har sendt bestillingen.


Pakker som forsvinner fra postkasse: Vi kan ikke stå ansvarlig for stjålet post ved fraktalternativ Pakke i postkassen hvis Posten kan dokumentere at pakken ble levert i riktig postkasse. Er du bekymret for at din post kan bli stjålet, anbefaler vi følgende fraktalternativer: 

MyPack Small - Pakkeboks
MyPack Collect - Hentested
Posten - Hentested




RETUR OG ANGRERETT
 

Angrer du på ditt kjøp og ønsker å returnere varen kan du benytte deg av angreretten. Kunden må selv dekke returporto og gi beskjed innen 14 dager fra varen er mottatt.

Ønsker du å bruke vår returseddel med Posten vil din retur koste kr 99,- Fyll ut og print ut din returseddel her!
 


Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt pluss eventuelle fraktkostnader (fra oss til deg), men dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Varen sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med en kopi av angrerettskjema som du mottok på e-post ved ordrebekreftelsen. Så fort vi har mottatt din retur vil vi kreditere din ordre. Returporto kr 99,- trekkes fra din tilbakebetaling etter vi har mottatt din retur. 

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Varen skal kunne selges videre. Produkter med forsegling kan ikke være brutt, da frafaller angreretten.


Slik sender du retur til NaturalBeauty:

1. Fyll ut vedlagt angrerettskjema som du fikk med i din ordrebekreftelse på e-post
2. Pakk inn varen(e) godt slik at de ikke blir skadet under sending
3. Fest ny returseddel over den gamle sendingsetiketten dersom du bruker samme emballasje
4. Lever inn på ditt lokale postkontor / post i butikk 
 

Hvis du ikke ønsker å benytte deg vår returseddel, send retur på valgfri måte til:

NaturalBeauty AS
Marisbergtoppen 59
4818 Færvik


Uavhentede pakke / Passiv handling / Feil eller manglende merking på postkassen

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, fyller du ikke kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Dette omfatter også bestillinger som nektes mottatt, eller bestillinger som ikke kan leveres til deg på grunn av feil adresse, manglende merking av postkasse og andre forhold som du er ansvarlig for.

Du vil bli belastet et gebyr ved uavhentede pakker som returneres til oss. Gebyret skal dekke våre fraktkostnader tur/retur i forbindelse med at pakken er uavhentet. Dette gjelder også ordrer som har fått gratis frakt ved bestilling.

Gebyr ved retur av uavhentede pakker avhenger av fraktalternativet som ble valgt ved kjøp. Gebyret trekkes fra din tilbakebetaling.

Posten - Postkasse: Kr 98,-
Mypack Small Pakkeboks: Kr 118,-
Posten - Hentested ELLER Mypack Collect - Hentested: Kr 198,-
 

Dersom du på forhånd melder fra til oss om at du benytter deg av angreretten innen fristen, og du ber Posten om å returnere varen, betaler du for returkostnaden selv. 


Reklamasjon

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en e-post, så hjelper vi deg.Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon. Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget. Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på e-post før du sender varen. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.


KUNDESERVICE

Daglig leder: Jeanette Andreassen
E-post: post@naturalbeauty.no
Tlf: 40005088 / Mob: 41105114